Edumi
Punem educația pe ON
www.edumi.ro
Client: Asociaţia Europeană a Profesioniştilor din Educaţie
Services: strategie de brand, strategie de comunicare, branding, identitate vizuală, identitate verbală, graphic design, web design și dezvoltare, prezenta pe canalele Social Media
Proiect: branding și website
Echipa: Dragoș Opriș, Veronica Angelescu, Magda Cojocea
Echipa Visualwise a realizat site-ul edumi.ro având în vedere nevoia clientului de a oferi prin această platformă posibilitatea dezvoltării unei comunități de profesioniști. Utilizatorii se pot înscrie la evenimente sau se pot înregistra ca membrii ai Asociației și pot deveni parte a unei comunități de profesioniști.
Am creat un spațiu dedicat facilitării învățării și schimbului de bune practici pentru profesori. Platforma oferă suport pentru cursuri de formare, ateliere de lucru, simpozioane internaționale și publicarea de lucrări de specialitate.
În dezvoltarea identității vizuale am plecat de la idea ca profesioniștii sunt cei care clădesc educația.
O școală este doar o clădire obișnuită până când un profesor o transformă într-un spațiu de învățare. Ca să poată face asta, profesorul trebuie întâi să se clădească pe el, și apoi să se construiască și să se reinventeze în fiecare an, bazându-se pe lecțiile trecutului, conectându-se cu elevii din prezent, intuind prin ei și pentru ei viitorul.
Magda Cojocea
vice-președinte și membru fondator EDUMI
La categoria papetărie, am realizat pe lângă livrabilele clasice cum ar fi cărțile de vizită, foile cu antet și plicuri și adeverința care dovedește statusul de membru.
Am ales un stil de de design modern, care are la bază culorile principale ce trimit cu gândul
la identitatea României și am integrat mici detalii care fac trimitere la Uniunea Europeană.
La Edumi nu doar profesorii sunt valorizați. Oricine poate face parte din comunitate
și poate ajuta Asociația implicându-se în cel mai potrivit mod.
În acest sens am realizat un set de iconuri dedicate.
O mare parte din munca depusă pentru acest proiect a constat în realizarea unei
serii de ilustrații având în centrul atenției profesorii ca indivizi și ca parte din grup.